Skip to content

Ližnjan, 23.2.

24/02/2011

Že v ponedeljek sem imel v načrtu popoldansko surfarijo v Savudriji vendar se je izkazala kot neizvedljiva. Podoben načrt sem imel tudi za današnji dan nakar sem se zjutraj po pregledu jutranjega zagona modelov premislil in jo raje mahnil na dopoldansko v Ližnjan. Po prihodu na slovensko primorje sem vso pot upajoče pogledoval proti števcu temperature na armaturni plošči, ki pa kar ni hotela zlesti višje od 3°C. V Ližnjanu je le prilezla do številke 4. Veter je bil dosti močnejši kot sem predvideval. Če bi imel s sabo 3’7, bi ga brez pomisleka sestavil. Na srečo se je izkazalo, da se je dalo tudi s 4’2 vozit brez problemov. Gaastrin Manic je na zgornji meji zares prav neverjetno jadro. Hvala nebu, da je bilo jasno in je lahko sonce nemoteno grelo, saj je bila burja zelo hladna, še posebej v refulnih obdobjih. Ročni prsti so se mi neprestanoma spogledovali z mislijo o  zanohtanju.  V tem pogledu je bila to najhladnejša surfarija to zimo. Po približno uri in pol sem malo pred dvanajsto začutil, da bo dovolj. Med pospravljanjem opreme je to ugotovil tudi veter in je počasi začel popuščati.

Za slikovno popestritev poročila se zahvaljujem Loreniju.

3 Comments leave one →
  1. Masseter permalink
    25/02/2011 08:41

    Evo ene slikce, da si olepšaš report…sem na fb slučajno zvohal…
    http://img822.imageshack.us/i/12878772.jpg/

  2. dean permalink
    07/03/2011 18:49

    ej mam kar nekaj fotk od učeraj ( 6.3.), če bi te zanimale !??

    lp Dean

Leave a Reply

