Skip to content

Savudrija, 2.2.

03/02/2011

Napovedanih je bilo 11 stopinj in jasno, da bolj ne more biti. Pravi greh bi bilo to izpustiti. Ko sem prišel okoli pol enih sicer veter niti pod razno ni bil dovolj močan, vendar me to ni motilo, da ne bi kojci sestavil opreme. Toplo sonce me je tako prevzelo, da sem jo sestavljal kar v majici s kratkimi rokavi. V miru sem se še preoblekel in ko se mi je zazdelo, da bi znalo biti že dovolj močno zame in mojo petko sem se odpravil v vodo. Na začetku sem se nekaj časa bolj guncal in izgubljal višino nato pa je začelo jačati. Večino časa, razen v redkih krajših luknjah, sem imel jadro lepo polno. V zadnjem delu seanse od tretje naprej bi lahko vozil tudi 4’2. Bila je prav lepa zimska freeride surfarija. Na žalost se je skazila doma, ko sem pri splakovanju obleke opazil, da sem doli pozabil enega izmed osnovnih kosov mojega zimskega surfanja: Neil Prydeovo neoprensko podmajico. Z ostalimi stvarmi se je sušila na zidu in predvidevam, da jo je kak sunek vetra odpihnil za zid na skale. Šment! Na srečo je bila ravno tam in jo je naslednji dan Oliver tudi našel. Hvala Oliver!

Našel pa je tudi  rokavice Mystic, manjša številka. Kdor jih pogreša naj pusti sporočilo v komentarju te objave!

Pogoji so bili idealni za močne fante in njihovo slalom opremo.

No comments yet

Leave a Reply

