Skip to content

Lignano, 22.1.

22/01/2011

Po včerajšnjem dnevu so bile želje po surfariji še večje in najprej smo razmišljali o Sottomarini. Ker pa je jutranja napoved kazala dobro tudi za Lignano, smo rekli, da gremo najprej pogledat sem. Ko se je pred nami odprlo parkirišče v Pineti, smo videli kako po zraku nosi mivko. Tudi pogled na vodo je razodel čisto drugačno sliko kot dan poprej. Če prejšnji dan pene niso bile ravno pogost pojav, je bilo danes za spremembno vse belo. Nekaj časa smo si ogledovali razmere, jih malo pokomentirali potem pa odšli na vodo. Sam sem vozil 3’7 in bilo mi je kar preveliko. Valovi so bili veliki kot že dolgo ne in pravi užitek jih je bilo porajdat. Če me le ni raztegovalo, kar me žal večino časa je. Malce me je sicer skrbelo, da bo zaradi močnega vetra prehladno vendar je sonce postorilo svoje in nas grelo dovolj. Le morje je mrzlo. Zelo. Ni bilo ravno prijetno plavati za opremo, ko me je opralo. Proti pričakovanjem smo vozili slabi dve uri. Ob takem dnevu kar hitro pozabiš na frustracije, ki si jih doživel dan pred tem, ko ti ni bilo dano stopiti na desko.

Podoben pogled smo pričakovali že dan prej.

2 Comments leave one →
  1. 24/01/2011 21:42

    Bravo!

    Lepo je brati takšne reporte! Se tako naprej.😉

    lp

    • 31/01/2011 20:11

      Hvala. Lepo je tu in tam prebrati kakšno pohvalo🙂

      PS.- Tvoj komentar je vrglo med spam in sem ga šele sedaj opazil in ga ročno odobril. Zato se ni videl takoj, ko si ga napisal.

Leave a Reply

