Skip to content

Witchcraft Wave V3.0 74, 1. del

09/12/2010

Zgodi se kar naenkrat. Prime te, kot je verjetno že marsikoga izmed vas prijelo, da je, navkljub temu, da ste z obstoječo opremo povsem zadovoljni, prišel že skrajni čas za zamenjavo. Mene je tako prijelo, da bi imel novo desko. Kaj nabavit, če se ti to zgodi ravno v obdobju, ko trg doživlja preporod desk z več smerniki? Katere so najbolj primerne za razmere v katerih najpogosteje surfam? Ob obveznem prebiranju vseh marketingških samohvaljenj, raznih debat in testov sem se začel vedno bolj zanimati za opcijo s tremi smerniki. Le-to že ves čas prakticirajo pri Witchcraft-u vendar so se mi njihove deske s svojim nenavadnim nosom zdele rahlo čudne. V februarju 2010 pa so predstavili prenovljeno serijo wave modelov, ki so mi bili všeč že na prvi pogled. Čeprav sem od takrat dalje ves čas sanjal o nakupu, me je vsakokrat na trdna tla postavila visoka cena. Potem se mi je enega lepega sončnega poznopomladanskega dne, v času surfaške suše, po izpraznjenih treh vrčkih piva v glavi nekaj premaknilo in sem jim poslal povpraševanje. Po izmenjavi el. pošte ter prijaznem svetovanju pri izbiri prave velikosti sem še kolebal med cenejšo in lažjo ter trdnejšo a dražjo konstrukcijo a se je kmalu izkazalo, da nobene verzije ne bo možno dobiti do poletnega dopusta in sem vse skupaj opustil. Po dopustu se je situacija ponovila vključno z dvomi o smiselnosti nabave nečesa tako dragega. Poleg tega so v tem času tudi ostale znamke predstavile svoje nove modele med katerimi so se mi nekateri zdeli prav zanimivi. V nekem trenutku pa mi je bilo lastnega cincanja dovolj in sem se vprašal: Kaj bi sploh rad!? A ti je ta deska všeč? A bi jo rad imel? A se ti zdi, da boš s to desko napredoval? Koliko si star? Koliko časa boš lahko sploh še surfal? Koliko novih desk misliš, da boš še kupil? In če ti do sedaj še ni jasno; pomisli no malo, kakšno vlogo ima jadranje na deski v tvojem življenju? Rezultat pogovora je bil poslano naročilo za desko Wave V3.0 74 SDT. Za to izvedbo sem se odločil, ker glede na moj stil vožnje in spotov kjer surfam ne potrebujem deske, ki je načrtovana z mislijo o rednih izletih na skale in pristajanje vseh vrst loopov. Naslednji dan sem prejel predračun in za potrditev naročila nakazal 50% celotnega zneska. To sem opravil kar od doma preko el. banke. V ceno je že vštet DDV kakor tudi stroški dostave. Kogar zanimajo cene si jih lahko ogleda na njihovi strani. Deske izdelujejo izključno po predhodnem naročilu v obratu v Bolgariji. Predviden rok dobave je 6 – 8 tednov. Ob mojem naročilu je bilo sprva rečeno, da bom desko verjetno dobil že v štirih tednih a sem jo na koncu dobil po osmih. Za prevzem smo se dogovorili kar na bencinskem servisu na južni ljubljanski obvoznici kamor jo je pripeljal tovornjak, ki se mu je mudilo naprej na zahod. Zvečer sem nakazal še drugo polovico zneska.

Ob naslednji priložnosti pa kaj o prvih vtisih o vožnji z njo.

5 Comments leave one →
  1. gorazd permalink
    17/12/2010 12:24

    Lepo izgleda že na sliki, kaj šele pod nogami verjetno …

    Uživaj !

  2. 20/12/2010 16:42

    Živijo, hvala.

    Ja, imeti to desko po nogami je čisto nekaj drugega kot karkoli, kar sem imel do sedaj.

    Čau, Borut

  3. dulc101 permalink
    23/12/2010 10:00

    Ja kooooončno!!!

  4. Loreni permalink
    23/01/2011 19:17

    Old Bone B

    v pozitivnem al negativnem smislu?😉

    ok kje najvec proftiras pri tej deski? katiro si imel prej?

  5. 23/01/2011 23:43

    Že nekaj časa imam napisan tekst, ki bi odgovoril na tvoja vprašanja vendar poskušam nekako bolj objektivno sestaviti občutke, ki jih imam pri vožnji z njo. To je kar težko, saj mi gre en dan kot po maslu in sem ves evforičen, spet naslednjič sem ves trd in ko nam ne gre kot bi želeli je vedno najlažje iskati krivca v opremi🙂 Poskušal bom strniti misli in še ta teden objaviti obljubljeni drugi del.

    Čau, Borut

Leave a Reply

