Skip to content

Lignano, 4.12.

05/12/2010

Sneg je besno naletaval medtem ko smo se štirje hrabri junaki pakirali v kombi. Pri tem opravilu smo bili tako počasni, da smo za to porabili skoraj celo uro. Pravzaprav je bilo še dobro, da smo, saj sem med tem ugotovil, da sploh nisem vzel trapeza s sabo. Še sreča, da smo bili dogovorjeni pri meni in sem lahko hitro skočil domov ponj. Ob prihodu se nam je zdelo, da glede na mraz veter niti ni tako močan. Sestavili smo opremo in se med tem početjem ogreli na delovno surfaško temperaturo. V vodo sem šel s 5’0, ki sem ga po kakih 20 minutah vožnje napel do konca. Smer vetra je bila prava (ENE) in tudi valovi so se lepo valili a vsega skupaj nisem uspel izkoristiti kot bi lahko saj sem bil nekako trd in neutečen. V obdobjih, ko se je pokazalo sonce je bilo prav prijetno pa tudi drugače nas ni zeblo. No, razen Gregata, ki je na najbolj neugoden način odkril, da luknja, ki jo ima njegova suha obleka sploh ni zanemarljiva. Po dobrih dveh urah se je sonce čisto oteplo oblakov, veter je še pojačal vendar sem bil že na koncu z močmi in sem raje zaključil. Istočasno so tudi ostali prišli iz vode, utrujeni ter zadovoljni.

Popoldanski pogled proti Kraškemu robu.

Neznani skakač je imel popoldan cel spot le  zase.

Ob prihodu je po plaži oral tricikel na kajt pogon.

No comments yet

Leave a Reply

