Skip to content

Umag, 31.10.

02/11/2010

Pri prihodu v Umag veter še ni bil dovolj močan in sva se z Andrejem odločila, da greva pogledat potencialni spot blizu Novigrada, ki na Google maps izgleda kar obetajoče a v danih razmerah ni izgledalo nič posebnega in tudi dvomim, da dela boljše kot Punta. Med pohajkovanjem po severozahodnih istrskih spotih je do naju prišla informacija, da v Savudriji piha dovolj. Vrnila sva se v Umag kjer sem sestavil 5’7/84. Čez kake ¾ ure je pojačalo in sem prešaltal na 5’0 in mojo najnovejšo pridobitev Witchcraft Wave 74 vendar je bilo tudi to kaj kmalu preveč. Pa sem šel še po 4’2, naredil 2 špuri nakar je na hitro začelo popuščati. Nekako mi je uspelo priti blizu obale zato je sledilo le krajše plavanje. Nekateri niso bili te sreče in so nenačrtovano trenirali plavanje na srednje in dolge razdalje. Drugače pa pogoji niso bili ravno za prehvalit; veter zelo sunkovit in morje grdo razbito, brez kakih omembe vrednih valov. Na koncu je začelo še rahlo deževati in namočilo vso, na kopnem razstavljeno opremo. Prav fajn, da je še malo od znotraj namočilo Andrejev novi S-max, ki je tako po vseh pravilih doživel svojo krstno surfaško vožnjo.

No comments yet

Leave a Reply

