Skip to content

Kamenjak, 1.11.

02/11/2010

Eni so bili utrujeni, drugi so zboleli, tretjim pa se je praznični čas zdel idealen za prenavljanje kopalnice in tako sem se na Kamenjak odpravil sam. Napoved je bila boljša kot za prejšnji dan zato sem s sabo vzel le malo desko. Parkirišče je bilo preplavljeno z avtomobili in kamperji nabranimi z vseh vetrov. Ne spomnim se, da bi kdajkoli delil tisti ubogi en in edini val, ki se zlomi na štangi s toliko različnimi narodi;  domačini Hrvati, Avstrijci, Čehi, Italijani, Madžari, Nemci, Slovenci in Slovaki. 1. november, Dan spomina na mrtve je letos spotoma postal še lokalni praznik jadranja na deski z obsežno mednarodno udeležbo. V vodo sem šel s 5’0, na začetku malo glisiral, malo komaj stal na deski dokler ni končno potegnilo. Še vedno pa je nihalo od trenutkov s premalo vetra do obdobij, ko je bilo za moje jadro premočno. V setih je prihajal velik val in redno pral naskakujoče. Podobno kot dan poprej je tudi tu veter kar naenkrat popolnoma odpovedal sodelovanje, da sem se komaj privlekel do obale. Trenutek je bil kar v redu izbran, saj sem že čutil utrujenost in sem imel dovolj.

2 Comments leave one →
  1. gorazd permalink
    01/12/2010 10:44

    Hojla,

    Kako kaj witchcraft deska (nekje sem videl sporočilo, da si jo nabavil) ?
    Shape dela v redu ?

    lp,
    gorazd

    • 02/12/2010 17:14

      Hej!

      Težko rečem, saj sem jo do sedaj uspel vozit le dvakrat. Prvič sem stopil nanjo v Umagu, ko nisem uspel ujeti primernih pogojev. Zato pa sva si na Kamenjaku že prišla bližje. V načrtu imam napisati kaj več o njej vendar jo moram pred tem vsaj še nekajkrat vozit. Zatrdim pa lahko, da je narejena za vožnjo po valovih in ne za šibanje gor in dol z malimi jadri v močnem vetru.

      Čau, Borut

Leave a Reply

