Skip to content

Umag, 5.10.

05/10/2010

Hecno, grem na jugo, alarm na uri je pa naštiman, kot da bi šel v Preluk. Po dolgem času zopet eno JadranjeNaDeskiPoValovihObSvitu oz. WindsurfingDawnPatrol. Dajte, povejte mi, kaj se lepše sliši? Na Punto se pripeljem malo čez sedmo in glej ga zlomka; nisem prvi osebek na spotu?! Izpod neba malo kaplja a za preživet. Toplo je, za 3/2 obleko, prav lepo. Piha iz JV smeri kar je super smer za side-on rajdanje. Ja, seveda, to že, kaj pa, če valov nekako ni in je za nameček še voda zelo visoka? In tudi je. Vsi pomoli so pod vodo.

Veter ni ravno močan vendar se vseeno odločim za 5’0. Z njim odvozim kake 3/4 ure in za bonus ujamem celo nekaj valov. Ti so se lomili predvsem na mestih kjer sta postavljena dva nova živorumena markirja. Očitno je dno tam najbolj plitvo.  Po mojem je spodaj pravo malo pokopališče smernikov in elis izvenkrmnih motorinov. Saj ne vem kaj naj si mislim o teh dveh markirjih. Po pravici povedano me nista prav nič motila. Pravzaprav sta mi bila celo v pomoč, da sem si lažje predstavljal kje se bo najverjetneje lomil val. V primeru, da si kratkoviden in voziš brez očal ti znajo take stvari malce olajšati seanso. A ko bo na vodi vsaj 50 ljudi ne bosta več tako nezanemarljiv faktor.

Dež je prenehal, veter za nianso oslabel in z veseljem sem zagrabil priložnost, da sprobam moj nov kos opreme; Gaastra IQ 5’7, ki sem mu namenil vlogo nadomestiti starega dobrega in sploh neverjetnega Poison-a 5’8. Prvi občutki so zelo pozitivni; jadro te trenutno potegne v glisiranje, med vožnjo je neposredno, spremembe v jakosti vetra čutiš na rokah vendar sama kontrola nad jadrom pri tem ne trpi. Ko veter pade pod minimalno vrednost, tudi moč v jadru hitro pade. Ni tistega občutka, ko lahko še malo na silo vlečeš dokler zares ne gre več. To je seveda čisto normalno glede na to, da je jadro krojeno tako, da ima zelo malo površine pod lokom (foot of the sail). Ravno to pa po drugi strani odločilno vpliva na samo okretnost jadra, ki mi je bila zelo po godu. Že takoj po prvem bottom turn/frontside/top turnu se mi je kar smejalo in sem hotel ŠEEEE!. Na žalost si je veter mislil svoje in počasi še naprej slabel. Nekajkrat mi je sicer še uspelo ujeti val a po pravici povedano bolj na silo.

Iz vode sem prilezel pred deseto. Pive sicer nisem imel s sabo a vseeno se mi je zdelo fajn, ker mi ni bilo potrebno pospravljati opreme z marelo v rokah.

Je dovolj močno za petko? Izgleda, da je.

Po prstkih v obrat – baletka Stanko dela to z občutkom.

Z leve proti desni:
Mogočni Svetilnik – A ima slučajno kdo kaj proti ker sem taprvi?
StaneDaKanare – Šest pa pol je tud za vmes bit še zmeri mal premal!
Rumeni Kolec 1 – Pa zakaj moram ravno jaz biti čisto vmes?
NinaDaPonytail – Ma, zakaj? Saj veste, da jaz res ne bi bla rada nikjer vmes!
Rumeni Kolec 2 – Mi taspodni smo zakon!

Nova kul roba – Gaastra IQ 5’7

One Comment leave one →
  1. NinaDaPonytail permalink
    06/10/2010 13:01

    Borut🙂 vsi ste šli, jaz pa ostala in brala knjigo. in so prisli eni kajterji in med branjem knjige dojamem, da spet piha. zame za 4.3. in sem ponovno vse razmontirala in namontirala in uzivala se slabo urco.🙂 pa skor v soncku.
    lp😉 n

Leave a Reply

