Skip to content

Ližnjan, 10.9.-12.9.

13/09/2010

V petek sem jo ob enih iz Ljubljane mahnil v Ližnjan in popoldne ujel dve uri za 5’8. Podobno sem pričakoval tudi v soboto a je bila burja ta dan igrive narave. Po kratki dopoldanski dozi (5’8) je čez dan le občasno ojačala dovolj, da sem na silo odglisiral nekaj špur. Z vsakim takim mini nategom se je volja to početi izgubljala a navkljub vsemu je je bilo še vedno dovolj, da sem do večera zlezel v neopren najmanj  pet krat. Drugače pa je bila atmosfera na obali zelo prijetna za kar se moram prav posebno zahvaliti ekipi 51times.org. Le ta me je namreč širokogrudno vzela v varstvo, me razvajala z dobrimi kavami, v zahvalo pa sem jim pomagal prazniti hladilne torbe, ki so bile polne balasta v obliki hladnih pivskih steklenic in pločevink. Prvotno načrtovani dvodnevni izlet se je posledično podaljšal v trodnevnega. Čeravno v nedeljo burje nisem pričakoval se je dopoldan vrnila in tako sem za zaključek še malo oddrgnil s 5’8.
Povzetek; bilo je lepo in nič ni bolelo.

Petkova večerna idila.

Refulolovka Maja.

51times.org sedeči portret. Borut vas ima rad.

Kajterski Walk Of Shame. V družinski izvedbi.

No comments yet

Leave a Reply

