Skip to content

Ližnjan, 5.9.

05/09/2010

Z Gregorjem sva prišla petnajst do osmih. Delovalo je dokaj solidno in odločila sva se za 5’0/84 (Borut) in 5’7/105 (Gregor). Računala sva tudi, da bo še malo pojačalo kot je v navadi, ko še sonce doda svoj delež a žal se je ves čas bolj ali manj sramežljivo skrivalo za oblaki. Navkljub temu je bilo vetra ravno prav za udobno vožnjo. Prijetno me je presenetila višina valov v setih, ki je pri tej jakosti vetra ne vidiš pogosto in se je  dalo lepo iti v frontside. V enem izmed boljših frontside izletov sem prav debelo pogledal, ko so se mi nasproti po zraku pripeljali štriki. Mislim, da mojemu jadru ni bilo všeč, da so tam in jih je zaradi tega tudi ošvrknil. Posledica samovoljnosti jadra; Borut in lastnica štrikov ter tistega na kar so privezani namesto na, v vodi. Štriki so preživeli in z mojim opravičilom smo se brez hude krvi razšli. Po deseti je veter začel počasi slabeti in takrat sva tudi zaključila.

Sunrise, sunrise...

Na poti.

Ob prihodu.

En kajter. Pa ne kar en kajter. Kajter Dulc. Ampak samo zato, ker ima lepe barve trapez.

Še nekaj kajtov. S tubami na tleh. Take imam najraje😉

Comments are closed.