Skip to content

Umag, 25.12. in 26.12.

27/12/2013

Ko je južni veter prevetril do tedaj z meglo zavojevane zmrzujoče kotline, se je obenem skozi zadnja vrata pretihotapila tudi dovzetnost za vse vrste prehladov. Polno zavedajoč se možnosti takšnega potuhnjenega napada sem se izogibal vsem nespametnim na knajpanje meječim avanturam. Čemu sem se potem v ponedeljek zjutraj prebudil v topel dan z bolečim grlom in zametkom šibkosti v telesu mi ne bo nikoli jasno. Ta šibkost se je potem vlekla čez oba z vetrom napovedana dneva z očitno neskritim namenom odvrniti me od tistega po kar sem prišel.

2013_12_26_umag_1

Povsem iskreno rečeno ji za uspešnost kampanije ni manjkalo veliko, a je na koncu vseeno potegnila kratko. Z malček odločnosti in neomajane trmoglavosti sem ji z težko opisljivim užitkom nadvse kvalitetno zjebal vse praznične načrte.

Spodnja fotografija ponazarja edino kombinacijo bele in rdeče barve ob kateri mi začuda, v tem časovnem obdobju, ni postalo trenutno slabo.

2013_12_26_umag_2

Za konec še ena, resda rahlo napimpana a vendar zelo praktična, rešitev za vse večsmerniške lenuhe. Nekaterim izdelovalcem dodatne opreme za naše preljube igrače je končno 2013_12_26_umag_boardbagpotegnilo,
da med nami obstajajo tudi takšni primerki katerim se, ob vsakokratnem izhodu na vodo, nikakor ne da izgubljati časa z nadvse zateženim vijačenjem nepreglednega števila smernikov.

Za vse skrajne lenobneže; pričujočo babučo za svojo najdražjo lahko ubodete v ljubljanskem Surfshopu.

2 Comments leave one →
  1. 28/12/2013 00:06

    Bravo! :-)

  2. Andrej permalink
    28/12/2013 10:18

    Tole fotko s svetilnikom in skokom surferja bi pa bilo lepo imet za plakat!

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.